Laden Evenementen
  • Dit event is voorbij.

De wereld van sourcing is in een stroomversnelling geraakt. Multi-sourcing is in opkomst, waarbij de samenwerking met meerdere leveranciers en andere partijen zich kan ontwikkelen tot een ecosysteem. Digitale platformen zijn de volgende stap. Commodity-diensten worden as-a-service geleverd. Er is nu veel meer keuze dan ooit tevoren in sourcingland.

Organisaties staan voor de uitdaging snel waarde te leveren aan een veeleisende business. De vraag is dan welke sourcingstrategie de bedrijfsstrategie anno 2018 het beste ondersteunt. Naar welke mix van verticale en horizontale diensten en leveranciers moeten we streven? Waar is een ecosysteem een mooie benadering? Moeten we iets met een digitaal platform? Of kunnen we toch rustig blijven in- en outsourcen, business as usual?

Het zou weleens kunnen zijn dat de nieuwe sourcingstrategie hybride is, als een reflectie van de ontwikkeling richting bi-modal IT. Er komt dus een compleet nieuw hoofdstuk in het boek van de sourcingstrategie: het hoofdstuk dat gaat wendbaarheid, innovatie, klantfocus en time-to-market. Een het oude hoofdstuk over continuiteit, efficiency en beschikbaarheid is nog steeds van kracht…

Alle reden om tijdens Strategic Sourcing 2018 stil te staan bij een grote uitdaging: sourcingstrategie 2018 – hoe ziet die er uit? Tijdens het congres delen analisten, top-CxO’s en experts hun ervaringen en hun visie op strategieontwikkeling. Bovendien bieden tal van interactieve sessies volop gelegenheid tot discussie en leren van collega’s in het vak.

Strategic Sourcing 2018 – The Strategic Challenge. Mis het niet!