AppCert 2017-04-25T18:29:56+00:00

Project Description

AppCert

AppCertIndien de organisatie outsourcing van ICT overweegt dan zijn er een aantal aspecten die van belang zijn.

Naast o.a. de techniek speelt ook het menselijke aspect een belangrijke rol.

Vragen voor organisatie

  • Welke functie blijven bij de organisatie?
  • Welke competenties blijven intern?
  • Welke kennis en kunde horen hierbij?

Vragen voor de partner

  • Wat wordt er verwacht van de partner?
  • Welke competentie, kennis en kunde hierbij?

Indien er een gemeenschappelijke ICT-taal wordt gesproken wordt de keuze nog objectiever.

AppCert helpt organisaties om de gemeenschappelijke taal te laten spreken waarbij gebruik wordt gemaakt van het European e-Competence Framework (e-CF).

Het e-CF is een gestandaardiseerd en aanpasbaar functiehuis met heldere omschrijvingen op het gebied van:

  • Functies
  • Competenties
  • Kennis
  • Kunde

Er kunnen gewenste profielen worden opgesteld en hierop kunnen de partners worden getoetst.

Bijvoorbeeld inzichten in de toegevoegde waarde van de professionals van de partner!

AppCert zorgt voor het menselijk aspect bij outsourcing.

Meer informatie over AppCert: www.appcert.eu/outsourcing/

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte! We sturen maximaal een nieuwsbrief per maand.

do 30/11 netwerk- & kennissessie "Van SLA naar XLA" met Giarte en Xcellent!Meld je snel aan!