NEH Group 2019-06-26T20:21:55+00:00

Project Description

NEH Group is Participant Partner van Outsourcing Hub

NEH Group

uw ICT van morgen

Uw ICT in-huis, in de Cloud, in beheer of als dienst: NEH biedt u de beste oplossingen voor uw ICT-omgeving. Met het unieke dienstenportfolio van NEH wordt u volledig naar wens ontzorgd. Zo biedt NEH oplossingen voor onder meer uw kantoorautomatisering, back-up diensten, pro-actief beheer, storage, mobile device management, hosted voice en Office 365.

Onderscheidend is de NEH Servicedesk, die met haar kennis en klantgerichtheid elk jaar een 8+ scoort in een onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek. Alle NEH'ers scheppen er plezier in om u te ontzorgen bij uw ICT-vraagstukken, zijn klantgericht, pragmatisch, ervaren, flexibel, en daadkrachtig. Deze inzet biedt u een stabiele ICT-partner met wie u naar de toekomst kunt kijken. Dit wordt onderstreept door bewezen succes.

NEH Group B.V. bestaat uit drie dochterorganisaties: NEH Shared Services, NEH Zorg en NEH ICT Solutions.
NEH Shared Services ontzorgt woningcorporaties op het gebied van kantoorautomatisering, ICT en alles wat daarbij hoort. Sinds 2007 is onze dienstverlening vanuit NEH Shared Services speciaal ingericht voor woningcorporaties.

NEH Zorg ontzorgt zorginstellingen op het gebied van kantoorautomatisering en aansluitende ICT vraagstukken. Opgericht in 2016, is de dienstverlening van NEH Zorg speciaal ingericht voor verplegings-, verzorgings-, gehandicaptenzorg- en thuiszorginstellingen (care).

NEH ICT Solutions richt zich met haar dienstverlening op het ontzorgen van dienstverleners, transportbedrijven, verzekeringsmaatschappijen en productiemaatschappijen bij al hun ICT vraagstukken.

De kracht van NEH is de inzet van veel kennis in combinatie met uitgebreide praktijkervaring. Hierbij houdt de dienstverlener altijd oog voor de menselijk maat: niet de ICT centraal, maar uw medewerkers en hoe deze willen werken.

De missie van NEH 
Wij scheppen er plezier in om anderen te ontzorgen. En dit doen wij vanuit onze drie kernwaarden: Betrokken, Betrouwbaar en Lef.
                
Visie
Door verregaande standaardisatie voor en bij onze klanten kan NEH, op de korte en op de lange termijn, bedrijfskostenverlagingen bij haar klanten bewerkstelligen.

Strategie
Techniek is een gegeven bij NEH, dit staat als een huis. Evenals de uitzonderlijke kwaliteit van onze ServiceDesk. Hierdoor kunnen wij werken vanuit de menselijke maat, waarbij de wensen van uw medewerkers, en hoe zij willen werken, centraal staan.

Vanuit dit gegeven vindt NEH ruimte om zich te onderscheiden op de volgende vlakken:

  • Klantgerichtheid - Naast alle benodigde technische trainingen volgen alle NEH medewerkers gedragstrainingen.
  • Innovatie voor u - Met de NEH IT Store, NEH Workspace 365, Flash Storage en de koppeling naar Microsoft Azure.
  • Informatiebeveiliging - Vanuit onze ISO27001 certificering, als springplank naar onder andere de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de nieuwe meldplicht datalekken.


Contact opnemen

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Klik dan op de knop hieronder en vul het formulier in.

Neem contact met mij op

  

Naar het overzicht van alle aangesloten ICT-leveranciers