SPS 2018-01-02T15:28:47+00:00

Project Description

SPS is Participant Partner van Outsourcing Hub

SPS

Continuïteit in IT

Sinds 1994 is SPS één van de meest toonaangevende IT-bedrijven in Nederland met IT Outsourcing en Managed Services voor middelgrote en grote organisaties. Wij zorgen voor optimale prestaties van uw IT in de cloud, on-premises of een combinatie ervan. Met proactief en voorspellend IT-management bewaken en beheren wij end-to-end de performance, capaciteit, beschikbaarheid en gebruiksbeleving. Door de aanpasbaarheid van de SPS Managed Services kunt u kiezen wat het beste bij uw business past. Wat wij doen, wat wij beheren, hoe snel wij handelen en wanneer wij handelen, dat bepaalt u. Aanvullend levert SPS de SPS Cloud Workspace die ‘device’ onafhankelijk is, mobiliteit omarmt, optimaal gebruik van de devices die u al heeft en integreert met de bestaande bedrijfsapplicaties. SPS brengt uw IT succesvol naar de public cloud, al dan niet in een hybride omgeving. Bij complexe migraties voelen wij ons als een vis in het water. SPS is een Tier-1 Microsoft Cloud Solution Provider.

De SPS Outsourcing en Managed Services 

Optimale prestaties en end-to-end beheerd. 

Wij zorgen voor optimale prestaties van uw IT-services, waar de onderliggende IT-infrastructuur zich ook bevindt. 24 uur per dag, 7 dagen per week. In de cloud, on-premises of een combinatie ervan. Wij bewaken en beheren end-to-end de performance, capaciteit, beschikbaarheid en gebruiksbeleving. Service level agreements per IT service zijn afgestemd op uw situatie. 
De SPS Managed Services zijn op verschillende niveaus af te nemen waardoor u kunt kiezen wat het beste bij u past. Zo kunt u het geheel of een deel van uw IT-omgeving uitbesteden en de beheertaken verdelen over SPS en uzelf. 

Aanpasbaar en schaalbaar. 

De SPS Managed Services zijn aanpasbaar en schaalbaar op vier vlakken, namelijk Niveau, Service Scope, Service Level en Service Window. De verschillende Niveaus bepalen de inhoud van onze dienstverlening. Op elk moment kunt u het Niveau aanpassen of de Service Scope dat onder een Niveau valt veranderen. De Service Scope bepaalt de te beheren IT-omgeving. De inhoud van de Service Scope kan altijd worden aangepast, ook als die afneemt. Tijdelijk uitbreiden is ook mogelijk. De Service Levels zijn de basis voor de SLA. Service Levels naar beneden bijstellen of naar boven aanscherpen kan op ieder gewenst moment, ook tijdelijk. Service Windows bepalen wanneer wij ondersteuning geven en kunnen per IT-service worden vastgesteld. Service Windows kunnen altijd worden aangepast, ook tijdelijk. U kiest de Niveaus, de Service Scope, Services Levels en Service Windows die het beste bij u passen. 

Proactief en voorspellend 

Proactief beheer is niet genoeg. Voorspellend beheer is nodig om de IT effectiever te beheren. Voorspellend beheer maakt gebruik van gegevens uit verschillende bronnen. Zij worden over een langere periode verzameld. Analyses op die data hebben als doel tijdig beheertaken te plannen om proactief beheer te minimaliseren, waardoor de beschikbaarheid van de IT wordt geoptimaliseerd. 

Contact opnemen

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Klik dan op de knop hieronder en vul het formulier in.

Neem contact met mij op