The Sourcing Company 2017-09-22T14:19:37+00:00

Project Description

The Sourcing Company is Participant Partner van Outsourcing Hub

The Sourcing Company

the art of giving service

Wij geloven dat iedereen overal en altijd prettig kan werken. Onze passie is zoeken naar de best passende oplossingen en de juiste combinatie van oplossingen zodat onze gebruikers echt zorgeloos kunnen werken. Wij willen luisteren, helpen, faciliteren, adviseren en kennis delen. Wij lopen een stap voor op alles om het volle potentieel van een oplossing te benutten. Zodra wij onszelf hebben overtuigd van de oplossing overtuigen wij. Wij verrassen en zorgen ervoor dat iedereen zich welkom voelt.

Als cloud provider streven wij naar ultieme dienstverlening, waarbij ons eigen cloud platform centraal staat. Zo geven wij ons streven inhoud: prettig werken voor iedereen.

Iedereen altijd welkom
U voelt zich te allen tijde welkom bij ons, dat is ons streven. De filosofie van Hostmanship zegt alles over hoe wij tegen dienstverlening aankijken. De relatie met u staat centraal, evenals onze dienstbare opstelling.
 
Alleen specialisten
Onze specialisten hebben een hoge gebruikerstevredenheid als belangrijkste missie. Daarbij gaan ze altijd een stap verder. Van advisering tot begeleiding bij complexe en minder complexe ICT vraagstukken. Onze collega’s weten voor elke uitdaging een oplossing te vinden. Het merendeel van onze specialisten heeft een ITIL, Prince II en Scrum certificering. Het up-to-date houden van deze kennis zien wij als vanzelfsprekend.
 
Zelfsturende teams
Wij geloven in de kracht van onze specialisten. De enige manier waarop zij in hun kracht kunnen komen en blijven is door hen volledige verantwoordelijkheid te geven over de werkzaamheden. Onze teams zijn zelfsturend, waardoor er sneller geschakeld kan worden.


ONZE DIENSTEN

Professionele gebruikersondersteuning
Medewerkers kunnen met alle vragen en problemen, die inhoudelijk betrekking hebben op het systeem of op de verschillende applicaties terecht bij onze centrale Servicedesk. Onze specialisten lossen vragen en problemen zoveel mogelijk telefonisch op. Als klant bepaalt u de prioriteit van de call.
 
Beheren van uw ICT infrastructuur
Bij het beheren van uw ICT-infrastructuur zal een beheerder op afroep ter plaatse zorgdragen voor onderhoud aan randapparatuur, netwerkapparatuur en het uitvoeren van zwaardere beheeractiviteiten. Ook het verhelpen van niet urgente incidenten, die uitsluitend lokaal kunnen worden opgelost, behoren tot de werkzaamheden.
 
Oplossen van verstoringen op uw ICT infrastructuur
Mochten er problemen ontstaan binnen uw ICT-infrastructuur, dan zorgen onze specialisten er voor dat deze binnen de vooraf vastgestelde termijn verholpen worden. Verstoringen en/of problemen kunnen door u of door ons gesignaleerd worden. In beide gevallen coördineren wij de noodzakelijke activiteiten om de verstoring te verhelpen.
 
Doorvoeren van wijzigingen
De meeste verstoringen binnen een ICT-infrastructuur zijn het gevolg van niet correct doorgevoerde wijzigingen. Wanneer u iets wilt wijzigen binnen uw ICT-infrastructuur maakt u uw gewenste wijziging kenbaar bij onze Servicedesk. De wijziging wordt door onze professionals beoordeeld. Vervolgens zullen de activiteiten die noodzakelijk zijn om de wijziging op verantwoorde wijze door te voeren in overleg worden gepland.
 
De aanpak van Project Management
Mocht een wijziging een dusdanige vorm krijgen dat een meer projectmatige aanpak gewenst wordt, dan zullen wij daar in overleg met u op overstappen. Wij werken volgens de methode Projectmatig werken en Agile/SCRUM.

Contact opnemen

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Klik dan op de knop hieronder en vul het formulier in.

Neem contact met mij op

   

Naar het overzicht van alle aangesloten ICT-leveranciers